Laatste week voor de start! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Anneke Koeslag - WaarBenJij.nu Laatste week voor de start! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Anneke Koeslag - WaarBenJij.nu

Laatste week voor de start!

Blijf op de hoogte en volg Anneke

31 Maart 2014 | Nederland, Maastricht

Lieve mensen,

Ik ga mijn laatste week in als student aan de uni van Maastricht!
Met tentamens, presentaties, mentale voorbereidingen, afscheid van mijn leven hier en een verhuizing op de planning.
Van het weekend begin ik met pakken en laatste voorbereidingen want maandag 7 april vlieg ik vanaf schiphol naar Navegantes, Brazil.

Een aantal van jullie weten wat ik daar ga doen, sommigen weten misschien niet eens dat ik ga. Kort door de bocht ga ik voor mijn afstudeeronderzoek 3 maanden lesgeven op een Braziliaanse school. Ik werk hier met straatkinderen die ik sport/motivatie lessen ga geven om ervoor te zorgen dat zij het belang inzien van een gezonde leefstijl. Natuurlijk wil ik ook veel gaan reizen en ik krijg waarschijnlijk vast iets van het WK mee!
Ik wil in ieder geval een blog bijhouden en wie het leuk vindt om mij te volgen in mijn reis, kan dat doen op deze site.
Voor nu dus even knallen deze week, en tips zijn welkom!

Liefs,
Anneke

  • 31 Maart 2014 - 18:23

    Marieke Van Ruitenbeek:

    Wauw wauw wauw! Wat cool! Ik wens je maar alvast heeeel veel plezier! Dikke kus! x

  • 01 April 2014 - 06:15

    Joerie:

    Hey Anneke,
    Cool zeg. Dat zal vast een gave ervaring worden. Ik wens je heel veel plezier en succes!
    X

  • 02 April 2014 - 01:22

    Reem:

    Laatste week knuffelen! :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 4736

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 29 Juni 2014

Anneke goes Brazil

Landen bezocht: